جستجوی کلمهی کلیدی در سنه 2017
امروزه، گوگل رویکرد جامعی برای واژهها کلیدی در نظر گرفته است. انتخاب یک واژهی کلیدی دلخواه از وسط شمار زیادی از آنها مشکل است و نیازمند دقت و پروا زیادی است.
از طرفی باید به گونهای رفتار کنیم که محتوای ما رنک نکویی داشته باشد. ولی گوگل هنوز مزیتهایی از وسط جستجوها در نظر میگیرد. این گونه بهینه سازی به اسم ” مدل سازی جستار ” شناخته میشود که امکان ساخت زمینهای از محتوا برای واژهها کلیدی مرتبط برپایی میکند.
بازدید : 384
سه شنبه 19 اسفند 1398 زمان : 0:41